Bella Vista Resort Zanzibar 4*
www.bellavistazanzibar.com
8.3 booking.com
Hotelul se afla direct pe plaja cu nisip fin, camerele sunt spatioase si majoritatea au vedere la mare.
Piscina generoasa, gradina, terasa, locatia linistita si cel mai frumos apus vazut vreodata, sunt doar cateva dintre avantajele locului.
Cazare 7 nopti cu tipul de masa specificat;
Transfer Aeroport - Hotel – Aeroport;
Bilete de avion, Zbor Fly Dubai;
Taxe de aeroport si securitate;
Bagaj de cala de 20 kg si bagaj de mana de 7 kg inclus;
Asigurare Medicala si STORNO Cocktail Travel Protection (fara limita de varsta, fara fransiza, exceptie riscurile asociate imbolnavirii cu Covid -19). Asigurarea se poate achizitiona optional, la tariful de 25 eur/ pers.
Informatii utile generale
Trebuie sa va prezentati la aeroport la intalnirea cu reprezentant/insotitor de grup, cu 3 ore inainte de ora anuntata pentru decolarea avionului! Prezentarea biletului de avion la imbarcare este obligatorie! Bagajele permise pentru calatorie – bagaj de cala 20 kg si max.7 kg bagaj de mana pentru fiecare pasager.
ATENTIE Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea, orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare pana la emiterea biletelor;
Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu (matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea pat poate fi in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
Exista hoteluri unde copilul pana la 11,99 ani este acceptat sa doarma in pat cu parinti si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
Unii hotelierii solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex.mini bar/frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
Important! Pe destinatiile externe, mesele festive oferite cu ocazia unor evenimente sau sarbatori sunt diferite fata de cele traditionale romanesti, atat ca meniu, cat si ca durata si divertisment.
Informatii despre sejur
Informatiile detaliate despre sejur vor fi inmanate turistilor inainte de plecare si vor cuprinde urmatoarele puncte:
Detalii reprezentant local pe parcursul excursiei – nume, telefon;
Detalii reprezentant Cocktail Holidays in aeroport Romania – nume, telefon;
Orar de zbor actualizat;
Descriere Hotel
Bella Vista Resort Zanzibar ****, 8.3 BOOKING.COM -
Conditii de realizare a grupului
GRUP MINIM de 26 PERSOANE. Pentru un grup mai mic de 26 persoane, pretul se recalculeaza sau excursia se reprogrameaza. Recalcularea pretului se va face cel mai tarziu cu 21 zile inaintea plecarii. De asemenea, in cazul unui grup mai mic, agentia isi rezerva dreptul de a schimba compania aeriana sau hotelurile, cu pastrarea standardelor si cu informarea prealabila a turistilor inscrisi. Locurile confirmate suplimentar fata de grupul maxim rezervat, pot fi la un tarif mai mare (in functie de disponibilitatile la avion si cazare) si se supun unor reguli diferite.
Mijloace de transport
ATENTIE! Biletele de avion sunt nerambursabile si nu permit modificari dupa emiterea lor.
In cazul pachetelor de servicii care cuprind si transportul cu avionul (zbor regulat), agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare de eventualele modificari ale orelor de plecare si de sosire. Daca transportatorul este vinovat de aceste decalaje va acorda asistenta turistilor conform Regulamentului EC 261 din 2004 al Parlamentului European. Prima zi si ultima zi din sejur sunt destinate deplasarii catre/de la destinatie.
Orele de plecare si sosire sunt informative, ele pot fi modificate de transportator cu un aviz prealabil, iar agentia organizatoare nu poate fi trasa la raspundere pentru eventualele modificari.
Asezarea in microbuz/autocar la destinatie se face de catre insotitiorul de grup, pe baza listei cu ordinea inscrierii la program, incepand cu randul 2 de scaune din mijlocul de transport. Pentru siguranta pasagerilor pe perioada excursiei, primul rand de scaune este rezervat insotitorului de grup si ghidului local.
Asigurari
Prezentul pachet de servicii include:
Asigurare privind protectia in caz de insolventa a agentiei de turism organizatoare, Polita Seria I 56653 cu valabilitate 03.01.2023 – 02.01.2024 (emisa de Societatea OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A.) Optional, va recomandam sa incheiati asigurarea medicala si storno, Cocktail Travel Protection (fara limita de varsta, fara fransiza, exceptie riscurile asociate imbolnavirii cu Covid -19). Asigurarea se poate achizitiona optional, la tariful de 25 eur/ pers.
Modalitate plata si penalizari
Plati:
50 % la confirmarea rezervarii
50 % cu 35 de zile inainte de plecare
Pentru solicitari cu mai putin de 35 de zile inainte de data plecarii, plata se face integral la data rezervarii.
Plata se poate face in lei sau in valuta la cursul de schimb anuntat de Exim Bank din ziua platii.
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetul de servicii sunt urmatoarele:
50% din pretul final - renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 60zile inainte de inceperea sejurului;
80% din pretul final - renuntarea se face in intervalul 59zile – 45zile inainte de data inceperii sejurului;
100% din pretul final - renuntarea se face cu mai putin de 44 zile inainte de plecare in sejur sau neprezentare;
Eventuale evolutii ale pretului
Preturile agreate la incheierea contractului pot sa creasca sau sa scada in functie de anumiti factori obiectivi.
Cresterile de pret sunt influentate de cresteri ale cursului de schimb, cresteri ale pretului petrolului, cresterea taxelor de survol, etc. In cazul unei cresteri de pret mai mare de 8%, clientul poate rezilia contractul fara a plati penalizari de retragere.
Scaderile de pret pot fi datorate unor promotii facute de partenerii externi sau de catre agentia organizatoare. Aceste reduceri sunt limitate pentru o anumita perioada timp si pentru un anumit numar de locuri. Promotia poate fi intrerupta inainte de terminarea perioadei de valabilitate fara obligatia din partea organizatorului de a anunta epuizarea locurilor puse in vanzare.
In acelasi timp agentia organizatoare nu are obligatia de a reduce pretul conform promotiei, pentru clientii care au achizitionat anterior acelasi pachet, dar la un pret mai mare.
Date generale despre documentele de calatorie
Cetatenii romani pot intra in Zanzibar, DOAR cu pasaportul turistic valabil ( nu se accepta pasaport temporar). Pasapoartele care nu contin semnatura titularului sunt considerate documente de calatorie invalide, iar posesorilor le poate fi refuzata imbarcarea sau intrarea in statul de destinatie.
Cetățenii români care doresc să călătorească în Republica Unită Tanzania nu au nevoie de viză pentru o perioadă de 90 de zile.
Totodată, pentru a putea intra pe teritoriul Republicii Unite Tanzania, cetăţenii români trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
să deţină un paşaport valabil pentru o perioadă de minim şase luni de la data intrării în ţară;
paşaportul să conţină minim o filă liberă;
să prezinte dovada cazării;
să facă dovada deţinerii de resurse financiare (ex: extras de cont, carte de credit, cec-uri de călătorie etc.) ;
bilet de întoarcere.
Asigura-te ca ai actele de identitate valabile pentru toata familia sau grupul de prieteni! Conform legislatiei in vigoare, infantii si copii pana la 14 ani calatoresc DOAR CU PASAPORT !!!
Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
1. Pasapoartele diplomatice/ de serviciu - turistii trebuie sa obtina detalii referitoare la deplasare personal.
2.Cetateni straini – trebuie sa intrebe personal la ambasade, care sunt procedurile personalizate pentru fiecare nationalitate in parte; Oferim suportul pentru detalii;
Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aibe un set de documente pentru a trece frontiera.
Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezente la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa nu-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
Informatii Standard
ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, pe langa informatiile precontractuale din descrierea programului, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara trebuie sa furnizeze calatorului si:
Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de servicii de calatorie, atat agentia de turism organizatoare cat si agentia de turism intermediara, trebuie sa furnizeze calatorului informatiile standard valabile pentru acest pachet turistic. Acestea se descarca de pe link-ul: https://informatiicalatorie.cocktailholidays.ro/informatii-standard/
Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
Oferta detaliata si Formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
Protectia datelor personale
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client sunt solicitate de furnizorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc.), iar noi trebuie sa le colectam si sa le transmitem mai departe pentru buna functionare si finalizarea serviciilor turistice.
Nume cazare de la furnizor: Sejur La Plaja Zanzibar 2024! 4****
Este responsabilitatea unitatii de cazare / a lantului hotelier sau a furnizorului ofertelor de a asigura acuratetea pozelor afisate.
https://www.bjr-vacante.ro nu este responsabil pentru lipsa de acuratete a acestora.